top of page

SUPPORT

Support is bij Dynamic meer dan alleen een afdeling, het zit in onze genen.

 

Van Dynamic kunt u o.a. het volgende verwachten: extra uitleg van uw systeem, extra uitleg van de toepassing, brainstormen over nieuwe mogelijkheden, klinische ondersteuning, ondersteuning in promotiemateriaal en vooraankondigingen van activiteiten alvorens deze landelijk bekend worden gemaakt.

 

Onze technische afdeling is er voor al uw service vragen.

 

Echter u kunt meer verwachten.
U heeft de mogelijkheid eenmaal per jaar onderhoud op uw apparaat te laten uitvoeren. 
Dit onderhoud betekent dat uw systeem van buiten en binnen wordt gereinigd en gecontroleerd op beschadigingen (die indien mogelijk direct worden hersteld).

De probes en beeldkwaliteit alsmede de functionaliteit van het systeem worden uitvoerig getest.

Bovendien wordt de elektrische veiligheid volgens IEC60601 normering getest. Hiervan ontvangt u een rapport voor uw (HKZ) dossier. 

 

Voor dit jaarlijks onderhoud bieden wij u een overeenkomst aan, waarbinnen ook het up-to-date houden van de software valt. Eenmalige afspraken zijn natuurlijk ook mogelijk.

 

Heeft u een echosysteem dat niet bij ons aangeschaft is maar u wilt deze graag in onderhoud hebben, neem dan contact met ons op.

Voor onze klanten van Honda, Sonoscape en Alpinion systemen organiseren wij meerdere keren per jaar een gebruikersmiddag. Deze bijeenkomsten zijn GRATIS.

Middels een presentatie laten wij u kennis maken met de verschillende mogelijkheden van het systeem die u misschien nog niet benut of die ervoor zorgen dat u nog efficiënter zult werken. Hieronder vallen o.a. beeldinstelling, -optimalisatie en dataverwerking.

Wij willen u laten weten hoe het werkt. Wij zijn ultrasound professionals.

bottom of page